cge_14_2020 rabia22 anne sütü alan bebeklerde de imminoloji bölümü yapıyor çocuk hastanelerinde bu alerji testini. Sonuçta anne sütü alan bebeklerde annenin yemiş olduğu besinden etkilenebliyor. En yakın örnek arkadaşımın bebeğinin inek sütü ürünlerine alerjisi varmiş anne emzirirken ve bir yaşına kadar dikkat etti. Neden size öyle bir şey demiş olabilirler ki acaba
Esrasya cge_14_2020 çok detaylı laboratuvarlarda olabilir dedi bana da doktor Hacettepe çapa gibi? Arkadaşınız nerde yaptırdı. Bebek ig antikor üretemediği için testlerde çıkmaz diyorlar genelde
rabia22 cge_14_2020 bilmiyorum ki özel hastane aslında senelerdir doktorluk yapan uzman bir hanım doktorumuz ama böyle söyledi devletin çocuk hastanesine götürmedim şu dönemde özellikle çok farklı farklı hastalar da vardır diye ama geçmezse götürebilirim dediğiniz bölüme de teşekkür ederim 🤗
cge_14_2020 Esrasya arkadaşım devlet hastanesinde yaptı bende Batman da devlet hastanesinde görev yapıyorum bizim hastanede yapılıyor o yüzden biliyorum
Esrasya cge_14_2020 kan testi yapılıyor ama sonuç verme oranı düşük diyor doktorlar testte negatif çıksa bile bebeğin alerjisi olabiliyor o yüzden önermiyor çoğu doktor diye biliyorum ben
rabia22 cge_14_2020 şu dönemde de yapar mı acaba hastaneler İstanbul’da işi yokuşa sürüp o hastaneye bu hastaneye gönderip duruyorlar insanı normalde bile bide bu dönem doktorlar daha yoğun yapılmıyor diyip geçebilirler gibi geldi bana da 🤦🏻♀️
Limonlusu rabia22 çilek bizde karın gurultusu yapmıştı mesela. Geçen gün erik yedim gecesine bütün gövdesi dökmüştü kollarda bacaklarda kafada yoktu şaşırdım hatta
rabia22 Nursah06 Ne zor dönemler dimi yapsan bi dert yapmasan ayrı dert insan ne yapacağını da şaşırıyor valla
K1996 rabia22 benim olmadı ama 4. Ayda sağlıkocagının yaptığı asıdan oldu kırmızı noktacıklar oldu ateşi cok oldu 3 gün ateşli oldu agladı huysuzdu
FulyAtik rabia22 1.aşiyi yaptirdiysaniz 2.de yaptirin lutfen cunku pekistirmek icin 2. hatta 3.dozlar olur, ben iki kizimdada 2 Dozlu yaptirdim hic sorun yasamadım.
rabia22 FulyAtik yani diğer arkadaşa da aynı cevabı yazmıştım size de öyle olacak ama yine yazayım biz zaten yaptırmaktan yanaydık sadece virüs dönemi başına denk gelince evden çıkarmak istemedim sonra 4. Ay aşısında şuan rotayı da istetseniz yapabiliriz diyince tabi yapalım dedim ama bebeğim çok huzursuz uykusunda bile elini yüzüne götürüp kaşıyor uyanıp ağlıyor doğal olarak alerji testi de yapamazlar diyince dedim acaba etkilenen var mı bizden başka aşıdan mı oldu neyden oldu yada geçici bi şey mi insan merak ediyor yads aynısını yaşayan varsa geçiyor mu bu durum falan ne bileyim üzülüyorum gece gece yine bi ton yazdım he ama aşıyı yapmaya devam edicez zaten kararımız o yönde zaten ama birileri deseydi ki bizlerde de oldu böyle sorunlar hep o zaman 1. Etkisiz kalırmış vs umursamaz yaptırmazdım 2.yi falan yani dimi bile bile niye yapalım 💁🏻♀️ Yanıt için teşekkür ederim bu arada 🤗
Elwingg rabia22 yaptirdgim icin pismankm cok gereksiz bir asiydi.menenjit neyse de…bizdede alerjik duruumlar rota sonrasi oldu
TalentedMom rabia22 ilk dozunu nisan ayında yaptırdım 2.aylıkken son dozunu da Haziran’da yaptıracam ilk yaptırğsımzıda ishal olmuştu
rabia22 TalentedMom yani zehirli ishal vs ye karşı koruma ya belki ondan olmuştur virüsle savaş aşaması yapmıştır
rabia22 Esrasya bizim doktor direkt anne sütü alan bebeğe alerji testi olmuyor dedi direkt belki ondan öyle dedi sonuç net değil diye
Mevr rabia22 biz de ilk dozunu yaptırdık sadece ilk gün ishal oldu o da normalmiş oldu bitti gitti bakalım ikincide bi şey olur mu bilmiyorum . Sizinki çilekten gibi geldi bana ama eşimin de sakal ve bıyığı var bebeğimin cildi çok hassas olmasına rağmen öyle kızarıklar olmuyor olsa bile hemen geçiyor
rabia22 Mevr benim eşimde hep sakal kullanır sonuçta 4 aydır olmadı şimdi oldu ama öncesinde sakalları biraz daha uzundu şimdi kendi kesiyor daha dik dik kalınca diken gibi batıyor ya belki o tahriş etmiştir diye düşündüm bende seçenekler işte neyden oldu diye düşündüm durdum 🙈
calikusuu rabia22 2 dozunu da yaptırdım , herhangi bir yan etki olmadı . İlk dozu yaptırdıysanız ikinciyi de yaptırmanız lazım yoksa aşının etkinliği olmaz , boşa gider . Çilek alerji yapabilir , bebeğiniz küçükse öpme alerji yapabilir.
rabia22 calikusuu bakaalım daha da çilek yemedim ama akşamları özellikle artıyor gün içinde kayboluyor
Almirammm Kusannesi ikinci dozu en geç 7 aylıkken oluyor geç kalmış sayılmazsınız ama hemen yaptırın derim.
rabia22 Kusannesi bana şimdi yaptın yaptın daha da süresi dolmuş oluyor dedi 4. Ay aşısıyla beraber yaptı
Seselif rabia22 ilk dozunu yaptırdım herhangi bi sorun olmadı ikinci dozunu da 5.ay da yaptırcam inşallah
Almirammm rabia22 eğer ikinci dozunu yaptırmazsan ilk dozunun bi faydası olmuyormuş ebe söylemişti banada.
rabia22 Almirammm zarar veren aşıysa yaptırmazdım da aşıdan bi zarar görmedik diyor herkes baksanıza 🤷🏻♀️
Pinque rabia22 ben de yaptırdım diğer ücretli aşıyla birlikte yaptırdığım için hafif ateşi çıktı o kadar. O yüzündeki noktacıklar benim bebeğimde de oluyo sebebi babasının şapur şupur öpmesi🤦🏼♀️
rabia22 Pinque peki yüzünü ovuşturuyor mu gözlerini özellikle burnunu ovuşturup duruyor burnu ve çevresi ya coresatinden yada habire ovuşturmasından minik minik kabuk olmuş durumda şuanda 🤦🏻♀️
Berrinsoyagazi14 rabia22 2 dozuda yaptırdık hatta 2. Dozu ben kendim evde yaptım , çok şükür güç bir sorun yaşamadık biraz huzursuzluk dışında
rabia22 Berrinsoyagazi14 aşıdan değil o zaman ya sizde bi kaç arkadaşta hep böyle yazdınız teşekkür ederim yazdığınız içim rahat etmiş oldu aşı konusunda
Almirammm Kusannesi yine şırınga içinde canım ağzının içine sıktı ebe hepsini tutmasına dikkat etti ama. ☺️