Tgce16 hulyya her yerini elliyordum altını açıyordum ayağının altını topuk kısımlarını sıkıyordum kıyamıyordum ama mecbur saatte bir üstelik kaldırıp emziriyordum bu şekilde.. öyle böyle uyandıracaksınız kendinizi buna mecbur gibi düşünün ne kadar alıyorsa o kadar mama veya anne sütü ne verebilirseniz kâr ama her uyandırmaya çalıştığınızda sonuca ulaşın uyandırın
Tgce16 hulyya rica ederim mutlaka uyandırın ama çünkü sarılığın çok ciddi sonuçları var Allah korusun, bizimki uzadı bir sürü test yapmışlardı yavrumdan kaç tüp kan aldılar şükür birşey çıkmadı ama çok ciddi bir konu dikkat edin, geçmiş olsun ,
Deno hulyya canım benim bebeğim de sarılık oldu hemde 2. Günden yetersiz beslenmeden dolayı sütüm yoktu mama verecektim çevrenin baskısıyla vermedim yavrum açlıktan sarılık oldu iki gün yoğun bakımda kaldı eve getirdim uyanmıyordu çok stres yaptım sütümü de etkiledi tabi çok zor bir süreç gerçekten ama sabırlı ol memeyi ısrarla ver ısrarla uyandır evet anne yüreği kıyamıyoruz ama onların sağlığı için. Ayaklarının altına vur ama sert bir şekilde ben her vurduğumda ağlayarak uyanıyordu altını aç yanında ıslak pamuk olsun tenine dokundur emzirirken üstünü örtme hava sıcak zaten zıbınla dursun sıcak olunca mayışıp uyuyorlar iki saatte bir mutlaka emzir ben alarm kuruyordum emzirdikten sonra 30 cc mama hazırlıyordum veriyordum ne kadar içtiyse artık iki saat sonra tekrar aynı şimdi çok şükür emiyor uyku hali bitti mama da veriyorum doyamadığı zamanlar biraz uzun oldu ama aynısını yaşadığım için faydalı olur belki geçmeyecekmiş gibi geliyor ama geçiyor
hulyya Deno çok teşekkür ederim canım sık sık uyandiriyorum ama sağ göğüsümu ısrarla enmiyo sok göğüsümu emiyo
Deno hulyya benim de sağ göğsümü emmiyordu meme ucum yoktu ısrarla verdim ucu da çıktı şimdi emiyor sadece pes etmeyin
ceren1501 ben de doğum yapalı 14 gün oldu bebekte sarılık vardı alt sınırdaydı sütüm gelmiyor diye çok çabaladım sürekli mochi pompayla sağdım sütü arttıracak ne varsa yedim içtim emzirmeye başladım yüzünde boynunda azaldı ama uyandırmakta çok zorlanıyorum saat başı uyandırmaya çalışıyorum ama çok yıpranıyorum dün gece tam 4 saat uyandırmaya çalıştım pes ettik hastaneye gittik doktor bakınca gözle sarılık görmedi ama topuğunu sıkıp uyandırdı şimdi son çare olarak topuğunu sıkıyorum ama inanın ben daha çok ağlıyorum ne yapacağımı bilmiyorum
Deno ceren1501 ben çenesine vuruyordum inan bende ağlıyordum canı acıyor diye ams mecbur yapıyordum topuğunu baya sıkıyordum ayaklarının altı morarmıştı 😔
Aybukebkl hulyya seni panik yapmak istememem ama çok uyku hali sarılığın arttığı anlamına gelir vücudunda gözle görülür bir artış varsa acile gitmeni öneririm acilen. Benim bebeğimde de başlamıştı sarılık 2 saate bir besledik uyuyorkende ayaklarını hafif sıkıştırınca emiyor
Ela_Kaan hulyya canım sarılık olan bebekler hep uyku halinde olur sürekli uyur emme saatini uzatma en fazlaA 2 saatte bir emzir Sütün aşırı çok değilse eğer mama veriyorsan o fazla doyurduğu için 3 saatte bir verebilirsin yoksada kabız yapabilir çocuk zorlanır kakasını yapmakta