Pamuk_seker 08032018 Devlet te oldum eriyendi benimki de aldırmadım yapılıyor yani mutlaka şehire göre değişir belki de
Rengin 08032018 yeni gördüm bu postj Ankara üniversitesi tıp fakültesinde yaptım hoca hastasiydim. Kendi girdi dogumuma ve estetik dikiş yaptı. Yani dista görünürde dikiş yoktu
sebnemrah 08032018 dikiş alımı yapıldı ama bı başta bı sonda dikiş oluyor ipi cekiyoarhicbir acı olmuyor bence daha sağlıklı