Nesibenurumm Herkese selam bebeğim yaşına girecek neredeyse çok hareketli hızlı emekliyor ama daha ayakta duramiyor elinden tuttuğumuz da adım atıyor ama daha tam yürüme isteği yok gecmi yürür acaba ?
Melekegemen Nesibenurumm canım gecen de bi yazı okumuştum hızlı emekleyen bebekler yürümek için acele etmezmiş nede olsa emekleyerek istediğine ulaşıyor . Oğlum 10 aylık çok hareketli hızlı emekliyor tutunup ayağa kalkıyor arada dengede durmaya çalışıyor sonra hemen oturuyor banada geç yürüyecek gibi geliyor