Acelya19 5 aylığız ama daha doktorumuza karar veremedik daha doğrusu koronadak aşı dışında doktora gitmiyoruz 2 aydır Narlıderede yaşıyoruz doktor tavsiye edermisiniz?
Aysenin_annesi Acelya19 canım yelki de Selda sivaslıoğlu benim doktorum kendi kliniği var harika Bi doktor çok memnunum kızım doğduğundan beri 18 aydır en büyük destekcilerimden ❤️ çok tatlı içten ve herşeyle cok ilgilenen bir doktor.
Gzdzeynep Acelya19 biz de dr görkem astarcıoğlu na gidiyoruz. İnstagramda hekimanne ye yani alsancakta muayenehanesi.
Ates_mami miniknokta seçkin bey gerçekten çok iyidir. Biz Bodrum’da yaşıyoruz. Burada rutin kontrolleri için doktorumuz var. Ama önemli bir durum olduğunda seçkin beye gidiyoruz. Teşhisi tedavisi çok kuvvetli 👍
Gzdzeynep Alinaninannesi 350 tl muayene ücreti ama pandemi döneminde 250 ye çekmiş. En son gittiğimizde 250 ödedik diye hatırlıyorum.
Defnecim Baskın Kocabaş ailecek çocuk doktorları annesi de çocuk doktoruymuş gerçekten çok iyi bi doktor annesi eşimin doktoruymuş Küçükken 🙂
miniknokta Ates_mami kesinlikle! Hem de anneyi bence çok rahatlatıyor. Bir de istediğin saatte ulaşabilmek harika bir şey 😍