pirov Bebeğiniz kilosunun 1/56 kadarını tüketmeli min, fazlasını istiyorsa da verin zaten fazla gelirse çıkarır bize dr önerisi bu şekildeydi… Aptamil kullanıyorum doğumdan beri ve 1 saat bekletilebileceği yazıyor kutusunda da ve buna uyuyorum🐣 Mama için suyu min 10 dk kaynatıp 40 dereceye düşürüp mamayı o şekilde yapmanız gerekiyor. Ben bu işlemi çay makinesi ile yapıyorum, içme suyunu 100 dereceye kaynatıyorum. 10 dk dan sonra ayarı mama ayarına yani 40 dereceye getirip bırakıyorum. Mama hazırlayacağım zaman tekrar 40 a ısıtıyorum ve bu şekilde kolay ilerliyor benim için. Çay makinemin bu şekilde bir özelliği olmasa kaynatıp termosa koyardım, bence daha pratik olur her defasında baştan yapmak soğutmak çok zor🌸🌸