06-ikra-06 detaylı anlattım güzel anne, lütfen bol su için. o kadar az günlük bebek öyle oluyor, ara sıra temiz parmagınızla emme refleksini kontrol edin. daha sık emzirme ye calısın. gece saatleri sabah karsı 4-5 saatlerinde prolaktin yani süt hormonunun en aktif oldugu saattir, sütünüz vardır. çaylar maalesef şekerli.. Mamaya alıştırırsanız sütünüz artacagı yerde azalacaktır. süt mantıgı ne kadar emzirmek o kadar süt üretimi. özellikle ilk 3-4 ay ( vücudunuz bebeğin isteklerini anlamak için kayıt eder ve fazla süt üretmeye calısır, arz talep meselesidir yani) sonra terbiye başlar, bebek az emerse üretim yavaslar. Lütfen sütünüze ve bebeğinize güvenin. 🥰👍🏻