Deletedmom318 Pipetli bardağımızı yenileyeceğim yorumlarına baktım çoğu kişi memnun. Aranızda kullanan varmı ? Çekişi rahatmı,pipet uzunluğu nasıl ? Yada hangi markayı önerirsiniz ?
Deletedmom277 Deletedmom318 yalıtımlı düşünmüyorsanız https://ty.gl/e4ec7wu Çok marka denedim skip hop chicco nuk başka markalarda ama döndüm yine Avent’e ☺️ Yalıtımlı düşünüyorsanız da skip hop un var ama onda da bir kaç kere yere düştüğünde açma düğmesi kırıldı
Deletedmom318 Deletedmom277 Ah şansıma link açılmadı avent pipetli kullanıyorum bende şuanda ama akıtmaya başladı 🤦🏼♀️
Deletedmom318 Deletedmom277 Sanırım benim şansıma kötü çıktı 😅 bende bundan kullanıyorum akıtma sorunu başladı yada tutup yerlere fırlattığı için bir yeri hasar gördü akıtıyor