Songul_55 Merhaba anneler bebeğim 40 günlük gaz sancısı gündemimizde sab simplex kullanıyoruz geçesi gelmeden geçmiyor ne yaptıysam sizde durumlar nasıl neler yapıyorsunuz?
Ayseeyk Songul_55 Ben bebeğim küçükken kimyon tohumu alıp demleyip kendim içiyordum bir bardak. Emziriyorsanız denemenizi tavsiye ederim bize iyi gelmişti
Deletedmom388 Songul_55 Metsil kızıma çok iyi gelmişti isterseniz doktora danışıp bunu deneyebilirsiniz
Songul_55 Ayseeyk -Tugce07- hira5bugra- Humana rezene çayı içiyorum kimyon katkılı, bizde geçmesini bekliyoruz müzikler sallamalar masajlar neler yapıyoruz ama gerçekten saati gelmeden geçmiyor anneler bakalım elbet zamanla bunuda atlatırız kolaylık versin allahım, teşekkürler cevaplarınız için ❤️