Tncns canim biz daha 13 gunluguz ve bugun eve emzirme danismani geldi deneme yaptik memeden almasi icin agliyordu sakinlestirip deneme yapiyorduk tekrar agliyordu aslinda kafasini itmiyor sadece agzina aliyor ama ememiyor tembellik yapiyir ve agliyor ama az once biraz emdi zorla da olsa 2,3 kere cekti. Danisman 1 hafta bu sekilde deneyim ve kesinlikle biberon vermeyin artik dedi. Parmakla emzirecegiz. Ogrendim cok kolay en kucuk parmagimi agzina veriyorum zaten otomatik emmeye basliyor yandan da şiringayla sutu veriyorum. İlk memeyi vericez tabii eger almiyorsa parmakla besliycez. Mecbur yani. Ama hergun denemeleri yapcaz danisman 1 hafta bile surmez dedi ama bakalim 🙏🙏 insallah hemen kurtulurum ya artik sonunda emer bebegim onu artik gogsumde gormek istiyorum 😔