Elisatkr evet ilk başta duyunca insan çok yıkılıyor, ancak günümüzde bu durum çoğumuzun başına geliyor. Lütfen rahatlamaya çalısın, siz süt sağımı yapıp mutlaka bebeğinize verin veya hastanede imkan olacaksa sık sık emzirin. ilk sütler yani kolostrum cok yaglı oluyor ve makineler cekmekte zorlanır, sütüm yok diye düsünmeyin, sütünüz var ve bebege de yetecek , el ile masaj yapıp sağım yapın, internette kolostrum sagım teknikleri olur, hatta hastanede ebelere de danısırsınız. Bebeğiniz hemencecik eve dönecek, önemli olan sık sık beslenmesi ve işemesi, bilirubin değeri bu şekilde düsecek. Nolur ilk günlerinizi kendinize zehir etmeyin. ( ben bildiğim tüm şeyleri unutup kendime zehir ettim ilk günlerimi, size de aynısı olsun istemem) sağlıkla büyütün❤️