Acelya19 Bence toparlar daha değişiyor çünkü,yanlış hatırlamıyorsam 6 tane bıngıldak var bebeklerin kafasında henüz son şeklini almadı. Benim oğlumunda sivri gibi doğdu, sonra ben fark etmeden sağa yatırmışım 3 ay falan. Sağ taraf basık gibiydi, sonra çoğunluk sol, sırt üstü dönüşümlü yatırdım gece uyandım uyandım kontrol ettim değiştirdim yönünü 2 saate bir. Şuan 8 aylık kafası çok güzel 😆 Anne neden dikkat etmedin kafa şeklime demesin büyüyünce diye☺️