SEREZ Kızlar oğlum 4 aylık pusetinde yatıyordu yerden çok az yükseklikteydi pusette kaydı yere düştü yüz üstü yüzü sanırım parkeye geldi tam hatırlamıyorum o şokla . Kaldırıp baltık her hangi bi yerinde bi sorun göremedik şimdi uyudu doktora götürmeli miyiz içim içimi yiyor
Hipekozsk SEREZ ☹️ 12 saat boyunca fışkırır tarzda kusma, gözlerde kayma, uyanamama hali var mı sürekli uyandırarak kontrol edin geçmiş olsun emniyet kemeri takmadan brakmayin
Zeynept SEREZ doktorumun ilk sorduğu şey bana ne kadar yükseklikten düştü? Oldu. Eğer 1 metreden düştüyse sorun olur ama 50 cm gibi bir yerden parkeye düştüyse sorun olmaz. Tabi sen yine de takip et gözlerini kayma ve ya kusma, kanama olursa doktora git
SEREZ Hipekozsk şimdilik bi sıkıntı yok . Düştükten sonra azcık ağladı sonra güldürdük şuanda uyuyor ara ara uyandırayım mı acaba
angelfish En az 50 cm yukseklıkten dustuyse doktora goturmenızde fayda var dıye okumustum bır cocuk doktoru sayfasında. Gecmıs olsun bu arada
SEREZ angelfish 30 cm falandır düştüğü yer eşimin kucağındaydı puset elinden kaydı bi anda bizde anlayamadık
midyedolmam35 Çok korkuyorum pusetten ya bu postası okulca kemerini baglamadıkça asla birakmiyorum icine canim 12 saat dikkat et arkadasin dedigi gibi insallah birsey olmaz
SEREZ midyedolmam35 inşallah içim içimi yiyor şuanda zaten bidaha asla kemerini bağlamadan tutmam içinde
Yusufyigit-1 SEREZ 3 saat uyutmadiysan düştükten sonra bisey olacağını sanmıyorum ama tabi şişlik kusma gozlerde kayma gibi bisey yoksa canim geçmiş olsun bu arada
Hipekozsk SEREZ bir doktor sayfasında 50 cm yükseklik ten fazlası için acilr getirin yazıyodu o yüzden sordum da
Zeynept SEREZ gerek yok ben uyandırmadım sadece rahatlamak için kalk bak kusma vr mı ve ya nefesini falan bir şey olmaz ama yinede annelik
Zeynept SEREZ bak canım. Uyandığı zaman gözlerine test yap bir şeyi takip ettir baksın. Eğer ses biliyorsa bak ce ee falan yap duyacak mı diye onlarda tamamsa bir şey olmaz
Mavis123 Benim oğlumdan bazadan düştü bide yatağım ve bazam çok yüksek. Biraz takip ettim uyutmadım 2-3 saat. Gözlerine baktım. Bi nesneyi takip ediyor mu diye elimle sağ sol yaptım. Allahın izniyle bir şey olmaz ama dikkat etmek lazım tabii 💙