Bilgenin_Annesi Bu bezi denemek istiyorum ama 2 çeşit var karar vermedim, deneyen anneler lütfen cevap verin sizce sarı paket mi (kremli), yoksa mavi paket mi (aloe veralı)??? Teşekkürederim❤️
Ayseeyk Bilgenin_Annesi Aslında içeriği hakkında araştırma yapsanız? Bir çok insan memnunum dese ve içeriği iyi olmasa kullanacakmısınız? Hiç kullanmadım bilmiyorum fakat kremli yani losyonlu demek içerisinde kimyasal barındırıyor demek tabi bu benim şahsi fikrim net bilgim yok. İçeriğini araştırıp karar verin
Neslihandr Bence asla deneme çok ciddiyim. Bağladığım her gün üretene de tasarlayana da satana da lanet ettim. Kalıpları değişik. Bağlıyorsun beline değil kasıklarına geliyor çocuğun. Ne zaman taktıysam hepsi taştı hep ıslak kaldı çocuğun üstü. Her gün üst değiştirdik sırf taşan çişli kıyadfet dolu sepeti. Ömrümde bu kadar sıkıntılı bez kullanmadım. E bebeğin sitesine de yazacaktım ama yoruma kapatmışlar. üç beş memnuyet yorumu onaylayıp gerisini kapatmış akıllılar. Ben de o yorumlara aldandım. Firsatım olsa şikayetvar. Com a da şikayet edeceğim uğraşamıyorum. Tek istediğim onu hiç bir anne o zavallı bebeğine kullanmasın koca paketi çöpe attım. Resmen pişmanlık ya. Ay nasıl dolmuşsam 😣
Neslihandr Ayrıca bacaklarını çok sıkıyor cildini kızartıyor. Ama beli çarşamba çanağı gibi. Belinden iki çocuk sığar o kadar bol. Her yer su oluyor bağladığım gibi beli çiş çocuğun. Ucuz diye verdiğiniz 3 5 kuruşu da çöpe atmayın.
Kizannesiyim İkisini de kullandım memnun kaldım. Fakat külot bez olan 6 numaradan uzak durun, çok taşırıyor.