Merhaba ;
6,5 aylık kızımın sırt bölgesinde kırmızı küçük şeyler var alerji diye düşünüyorum..Ekgıdada kabak vermiştim onu kestim üstünden 1 hafta geçti hala geçmedi.Sabah kalktığında olmuyor sonrasında meydana geliyor.Acaba doğduğu günden itibaren bebelac gold veriyorum 6.aydan sonra 2 numarasına geçiş yaptık ondan olabilir mi ..?
Başına gelen varsa yardımcı olsun lütfen!!