Merve1705 çünkü fikirleri yok malesef.insan en cok bildigi seyden korkar.kimsenin basina gelmezsin rabbim kimseye yasatmasin o ayri mesele ama otizm herkesin sandigi gibi bir rahatsizlik degil.bir kere her anne baba şunu bir kabul etsin her bebek ilk9 ay otizimlidir.9.aydan sonra bebekler dış dünyaya gercek anlamda kendilerini acarlar.goz temasi gelisir,taklit yetegi gelisir,kelimeler azar azar baslar,9aya kadar bir cok seyi yaparken kendi eli yerine sizin elinizi kullanan bebeginiz 9.aydan sonra kendi elini daha aktif kullanır vb. Oyuzden ilk 9 aylik surecte acaba otizmlimi diye dusunuyorsaniz evet henuz ice kapanık oldugu icin hemde hepsi otizmli.fakat bu bir süreç,onemli olan 9.aydan sonra neler olacak.