Deletedmom318 Bizim ebe aşı dışında beni hiç çağırmaz , aramaz . Arayıp kilosunu soranlar varmış , durumunu soranlar varmış . 9. Ayda beni aşıya çağırmadılar Oğlum tam 9 aylıkken kızamık 2 doza çıkarıldı ben aldım gittim o zaman yok öyle birşey dediler hatta post sahibi arkadaş Merve o bana söyledi bizim çocuklarımız arasında 2 gün var ondan sonra gittim vurmadılar 11. Ayda aaa pardon varmış kusura bakma gel vuralım dediler zaten 1 yaşına geldi dedi doktoru gerek yok öyle tek doz kaldı .