nurhayatervaras Oğlum 10 ay 9 günlük 2 haftadır maşallah yürümeye başladı . Görenler şimdide yok erken yürüyen geç konuşur diyor. Biraz takıldım buna aslında bakarsanız. Evet her çocuk özeldir ve tekdir. Hala dişimiz de çıkmadı. Sizce bu ne kadar gerçek ?
Deletedmom277 nurhayatervaras Yani gerçeklik payı bence yokta kızım geç yürüdü erken konuştu ama bak tamamen tesadüf 😀 ( akılları karıştıran yorum)
KeremTalha_4153 nurhayatervaras hiç biri gerçek değil.. kuzum bebeğin hepsini de yapsa illaki bir kulp bulur bu tip insanlar 😒 ya her bebek kendine özeldir kimseyle hiç bir bebekle kıyaslama yapılmaz iki kardeş arasında bile dünyanın farkı oluyor.. bunları kafana takma hıı hııı de geç 😂😂
Kulahci Oğlum 7 aylıkken emekledi 10 ay 20 günlükken yürüdü. 18.ayda cümle kuruyodu şuan 28 aylık herşeyi konuşuyo yani yok öyle bişey 😊
nurhayatervaras Deletedmom277 Deletedmom277 fazlasıyla akıl karıştıran bir olay. Bilmiyorum gerçekliğini ama bana çok ilginç geldi. 😆
Mervemim nurhayatervaras yürüme kaskarı gelişirken agı kası veya dik gelişim mi duruyormul nerden çıkıyor bunlar cok mantıksz takılmayın
Mertinannesi34 Deletedmom277 Teşekkürler canimm. Her bebegin gelisimi muhakkak ki farklıdır ama insan yine de bir an evvel gormek istiyor yürümesini 🤗Gerci iyi mi kotu mu bilemedim ama 🤔😊😍Rabbim saglik versin de ne zaman isterlerse o zaman yürüsün pıtırcıklar 😍
YK_ nurhayatervaras şöyle bir açıklamasını okumuştum bi yerde bazı bebekler motor becerilerini geliştirmek için uğraşır bazıları zihinsel becerileri konuşma bazı şeyleri çabuk öğrenme gibi yani birine ağırlık verip sonra diğerine geçermiş diye tabi bilimsel gerçekliği var mı bilemiyorum yani aynen dediginiz şeyi ya okudum yada tv de dinledim net hatırlamıyorum ama böyle olduğunu hatırlıyorm ki öyleyse bile çok geç konuşur diye bisey de yok 18. Ayda cümle kuracaksa 20. Ayda kurar belki bu bebeğin öncelikleriyle alakalı birşeymiş
nurhayatervaras YK_ bunun bilimsel bir tarafı yoktur bence. Her çocuk kilodan tutun boyuna kadar karakter ve fiziksel olarak farklı.. yoksa herkes herkese benzer veya hepimiz aynı yeteneklere sahip olurduk. Annelik farklı bir his . 💚Kulak asmayip içten içe ya nedemek istedi demektir 😆
Begonia4 YK_ evet doğru okumuşsunuz gelişim nöbetleşedir. Örneğin yürümeyi öğrenen bir bebeğin bir anda dili geriler. Bu bilimseldir bebek gelişiminde herkes ne ilgisi var yazmış ama :)
Emir35 nurhayatervaras oğlum 8. Ayın Sonlarında yürümeye başladı ve öncesinde 3 kelime söylüyordu .10 buçuk aylık diş çıkarmaya başladı .Şimdi 11 aylık oldu 3. dişi çıkıyor ve kelimeleri git gide artıyor sürekli kendince bı şeyler söylüyor.Her çocuk farklıdır.
nurhayatervaras Emir35 evet her çocuk özel ve tektir. Hep bunu savunuyorum. Maalesef etrafta okadar kulaktan dolma şeyler var ki. Tamamen hepsinin becerileri ve yetenekleri farklı. 😍
Deletedmom278 nurhayatervaras 10 aylık yürüdü 2 yaşında hala düzgün konuşmuyor. 😂 Tabii tamamen tesadüf.