Birkoalaanasi Sütün tanzikli geliyor olabilir, emzirmeden bir süre sağım yap, en son gazını almadan şırınga ile bebeğine verebilirsin onuda. Oda ısısında kalma süresi 3 saat. 🐬
Drkebru Ben neler çektim o boğaza kaçmasından bi süre sonra hem sen hem o alışıyor öğreniyor 😊 Hiç panik yapma sütün tazyikliyse önce biraz sağmanı öneririm birde bebişi memenin alt hizasında tutma
Poncik77 Drkebru kafasını yukarıda tutuyorum aşağıda da tuttum neler yaptıysam heyecan mı yapıyo ne süt hep boğazına kaçıyor 😞üzülüyorum
BenMathilda Poncik77 Düzelecek endise etmeyin, bebeğiniz henüz cok küçük zamanla öğrenecek 🤗 Sabitlenen postlarda yenidogan anne bilgilendirme postuna beklerim efendim 🌸