Kızlar 13 aylik bi bebegim var.. aslinda kizim cok güzel yemek yerdi.. hicbir seyi ayirt etmezdi.. yemesi harika bir bebekti.. ama şu 2 3 haftadir hic birsey yemez oldu sadece kuru ekmek yogurt ve beni emiyor… ilk başlarda dedim havalar cok sıcak yiyesi gelmiyor.. havalar 3 4 gündür serin hala yemiyor.. dedim azı dislerinin yeri cok belirginlesmis acıyor ondan yemiyor ama kuru ekmegi yiyor.. acısa kuru ekmegi yiyebilirmi.. eger gercekten diştense sorun 2 3 haftadir sürmesi normal mi..