Merhabalar hanımlar doğum yapalı 3 ay oldu hamileliğimde dişimden çok çekmiştim. Hiç bir mudahalede bulunmadı doktorlar hamileyim diye. Hamilelik sonrası şu aralar inanılmaz bir saç dökülmesi yaşıyorum saç diplerimde kabuklanmalar pullanma lar var. heryerde benim saçlarımı görüyorum. Sizlerde böyle bir sıkıntı ile karşılaştınızmı?