Denizayazz
Kızlar merhaba 3gün oldu doğum yapalı göğüs ucum yok ilk gün hastanede göğüs ucu aldık kullandım ama ikinci gün bebeğim emmemeye basladı göğüs ucum olmadığı için çok zorlanıyor bebeğim tutamıyor göğsümü iki çekip bırakıyor hemşireler refleksleri iyi gayreti güzel dedi ama iki gündür sütümü sağıp veriyoruz gögüs ucumun cıkması için ne yapmam lazım lütfen yardım edin