BEH çoğunlukla tavsiye edilen, en çok iyi geldiği söylenen gaz ilacı ama bizde o kadar etkili olmadı. 4 ay 15 günlüğüz hala gazımız ara ara devam ediyor. Sab simplex ile birlikte kullanıyoruz. Ayrıca probiyotik olarak da biogaia da kullanıyoruz. Yine de gazımız hala var. Burada açılan postlarda 3-4 ayda gazı biten çok kişi gördüm. Biz o şanslı kişilerden olamadık.