Arkadaşlar öncelikle hayırlı bayramlar . 20 aylık bı oğlum var yaklaşık 10 kelime söyleyebiliyor nesneleri tanıyor ve bıze durmadan sorular soruyor bu ne tarzında 7 aylıkta bı kız kardesınvar ona adıyla seslenıp oyunlar oynatabılıyor agzında kelımeleri gevelıuor konusma cabasında ama henuz konusabilmiş değil hersey yolunda gıderken cocugumun korkuları basladı golgeden yuksek sesten korna sesınden kendı yasıtlarından korkar oldı asla yanasmıyor bır baska kısıye ben bu cocugu nasıl açabilirim cok yabani oldu tabırı caızse cok canımı sıkıyor bundurum bana bi akıl verin