damla377 Bebek arabası almaya karar verdim yoyko marka sipariş ettim kullanan var mı yada memnun kaldığınız ben e bebek deki canyon ve yoyko arasında çok kaldım yardımcı olabilir misiniz
Merveazra damla377 benim bebek arabam ikisindende degil ama casual cadillac almadigima pisman olmustum
Ynsnrgl damla377 güzel arabalarda büyük bagaja sığmıyo filan ben aldım ama pişmanım ikisidr aynı hemen hemen konfor açısından dicek bi.şeyim yok çok rahat ettim bende baston alıcam
EsraAltay damla377 yoyko deluxe aldım bende daha 1 kere kullandık gayet iyiydi Hepsiburada dan almıştık
Aesma Yoyko deluxe aldık bizde çok güzel görüntüsü hoş ama çok büyük ağır bir araba yani pratik değil, bagaja zor sığıyor.. şuan olsam daha hafif bir araba alırdım
Asel-MeVa damla377 bende yoyko city sipariş ettim Hepsiburadadan henüz gelmedi inşallah memnun kalırız
Zuzua Tekerlegi yagladik duzeldi bizimde. Ama korkmadim degil yani yedk parcalarda sadece farkli modeli gosteriyordu.