Yusufalpsmother sabah bes bucuk altıda uyanıyo bebegım. Bende onu emzırıp onunla kalkıyorum bıraz oynaşıp pusete koyuyorum. Mutfaga geciyorum çay suyu koyup kendıme kahvaltı hazırlıyorum. Bu arada oğluma vurgu ve tonlamalı sarkılar söylüyorum. Kahvltımı yaparken de sürekli konusuyorum. Kahvaltı bıtınce bulasık makınesını boşaltıyorum. O gun ne yemek yapacaksam dondurucan et veya tavuk yemeklığimi ayarlıyorum. Çamasır varsa pusetle banyoya gidip makıne yı calıstırıyorum.bu arada sarkılar konusmalarımız devam edıyor. Uyku sınyallerı almamla yataga gıdıyorux hem uyuyo hem emıo. Bende uyuyorm dinleniyorum. Kalkıyoruz sonra tekrar emısmw faslı felan yemegı yapıyorum pusette durmassa slinge bağlayıp dans ede ede yemekle uğrasıyoruz. Varsa camasır asıyoruz yada katlıyoruz. Salona gecıyoruz. Sevımlı dostlar acıkken sırrı tv ye donuk salonu topluyorum. Eşim gelıyor duş alıo oğlanla biraz ilgilenıyor yemeği hazırlıyorum. Yemekten sonra dusunu aldırıp yatıyorum. Bebek uyuyunca gece 9-10 evı süpürüp siliyorum tuvaleti yıkıyorum 😬 esıme meyve tabağı getiriyorum ve kapanıs saat 11.30 oluyor. Bazen süpürme silme eşimde oluyor. Bende detay temızlıgı yapıyorum. Sonra oturup netflix yapıoz 😂