Kızlar oğlum 10 aylık yapışık ikiz gibi geziyoruz. Eşim evde, aile apartmanında oturuyorum ama gelin görün ki son zamanlarda kimsede durmuyor. Tişörtlerimi çekiştiriyor, kucağına al diyor, yakama yapışıyo, ayaklarıma dolanıyor. Bu dönem için normal mi ? Yoksa bundan 1 hafta önce odasını ayırdım onun mu etkisini yaşıyor ?