Noyanefe benimde 19 aylık bir oğlum var bizde durum şöyle;kurabildiği tek kelime gaga (kakasınınsöylüyor yapınca)onun dışında hiç bir şey söylemiyor desem yalan olmaz bir kaç ay önce daha yatkındı konusmaya şimdi hepten sustu,çok asabi,istediği olmayınca yere atıyor kendini🤭
asla yanlız vakit geçirmek istemiyor illa birisinına eşlik edecek,oyuncaklardan da hemen sıkılıyor,tv izletiyordum gün içersinde son dönem komple bıraktım çünkü konuşmasıyla etkisi var yani olumsuz etkiliyor,onun dışında uykuları eskiye göre daha iyi çok şükür,çok erken uyanması dışında.özetle durum bu