Aysenur25 bebe yağı kullanıyorum . 3 marka var elimde ben almadım hediye gelmişti hepsinden kullandım size de Dalin öneririm.. johnsons Baby yağ bence vücutta yaglilik hissini çok bırakıyor bence beğenmedim bu yüzden .
Uni baby'nin ağır bir kokusu yok vücutta yaglilik hissi vermiyor bu yüzden sevdim kullanılabilir bence fiyat olarak da diğer markalara göre uygun .
Dalin kullandım klasik Dalin kokusu var ben çok seviyorum severek kullandım . En çok beğendiğim ise Dalin'in son çıkan badem avakado ve zeytinyağı özlü olan bebe yağı idi . Şu an onu kullanıyorum yaglilik hissi de kokusu da çok güzel .
İçerik olarak dikkat ediyorsanız bilemeyecegim bunlar benim tecrubelerime göre söylediğim şeyler .
Bebe yaglarindaki parfüm oranından dolayı kullanmak istemezseniz çok az zeytinyağı da kullanabilir yağları karıştırıp kullanabilirsiniz. Bence ürünlerin içerisinde parfüm oranı bebeği etkileyecek kadar değil . Karar sizin