Adlk canım benim bebeğimde 4 ay 5 günlük. 6 aydan önce baslamayı düşünmüyorum. Çünkü zaten sindirim sistemleri gelişmediği için zorlanabiliyorlar. 6. Aydan sonra zaten hayatı boyunca bol bol yicek hepsinden heyecanını anlıyorum bence 1 ay daha sabretmelisin. Baslarsande önce sebzelerden baslamanı tavsiye ederim veya yoğurt. Meyvelerinde tadını alınca sebzeleri reddedebiliyorlar. Sağlıkla büyüsün yavrun 💜