6,5 aylık bebeğim var, iki gündür ara ara gözünü kısıp ovuşturuyor ışığa bazen bakamıyor, bayram dolayısıyla yapmak zorunda kaldığımız görüntülü konuşmalarda ekrana bakamadı mesela kafasını sağa sola çevirip gözlerini kıstı böyle birşey yaşayan var mı 😕