CrnAsl ilklerde 2 ogun yaptim zaten tadim vs. Derken az az verdim oglen yogurt ve meyve yediriyordum karıştırıp ,aksamda işte bi sebzs yemegi yada corbasi veriyordum suan 7 ayligiz yavas yavas kahvaltiya gectik 3 ogun yapicam ilerleyen zamanlarda fazla takilmiyorum ben kuralfalan annem sagolsun yediriyorum herseyden az az ama sevmiyor hicbiseyi 😁😀