Bebeğim 6. Ayına kadar çok kaka yapardı dolu dolu. Son iki haftadır çok kıvamlı ama az kaka yapıyor. İki üç gündür bekliyorum hala yapmadı az yaptığı için yapmıştır diye açıyorum bezi ama yok. Doğumdan sonra benim kabızlık sorunum kronikleşti gibi bi şey. Acaba sütten ona mı geçiyor ? Neden az ve çok aralıklı kaka yapıyor? Doktor sert ve tanecikli olmadığı sürece sorun yok dedi ama anneler hisseder diye bi şey var🙈 bana normal gelmiyor bu durum. Adam akıllı ek gıdaya da geçemedim bağırsaklarını çok zorlamamak için. Var mı uzun aralıklı hem de az kaka yapan bebek başka? Normal bi süreçte miyiz annişler?🌸 bu arada hayırlı bayramlar 💐