Edanaz Mirayecem sadece anne sutu aliyosa normal canm benimde 2 ay 15 günlük bebegim ilk basta cok paniklemstm ama telaslancak bisey yok 10 güne kadar normal:) karnına masaj yap annesi bol bol
Eternity littleprincemom Özellikle anne sütü alan bebeklerin her gün kaka yapmasına gerek yok. Hele 2-3 kere, 2 aylık bebek kaka miktarını azaltıyor zaten.
Kubraezelmavi-88 Prenseselif dikkat edin zeytinyağ ile uyarmak bağımlılık yapıyor. Uyarılmadan yapamaz oluyorlar.
Oz_ela Benim bebeğimde de oldu. Poposuna zeytinyağı sürdüm. 4. Gün kaka yapmıştı.Bi deneyin isterseniz