Yagmuricenkiiz gece maması vermek için 6,5 ay cok erken bence.. ayrıca bebeğinize fazla enerji verir daha çok uyanmasına sebep olabilir , kalbini ve bağırsaklarını yorabilir, fazla kilo almasına sebep olabilir… tabi sadece ihtimal bunlar… sormamışsınız ama bence gece beslenmesini kesmek için de erken 🙂 ben 9 aylık iken kestim artık ihtiyacı olmadığından emindim ama 6 aylık bebek gece sık sık acıkır 🙂