Deletedmom318 ayy belki biliyorsunuzdur bende bişey soruyum. 6 ay oldu dogum yapalı. 5 ay önce 3 aylık iğne vurdurdum vurdururken de kanamam vardı. İğneyi vurdurduktan sonra da devam etti iğnenin süresi biteli 2 ay oldu ve benim kanamam hala durmadı 🤷♀️ bazen azalıyor bazen artıyor ama 6 aydır hiç bişekilde temizlenemedim.ilk baslarda iğneden dolayıdır dedim ama onun da süresi gecti. Bilginiz var mı acaba neden olur böyle