Havva_demir Arkadaşlar bebeğim 4 aylık sanki zayıflamış gibi anne sütü ile besleniyor neden oldu bilmiyorum bana mi öyle geliyor anlamadım.
hamzarzgr Havva_demir belki boyu uzamıştır ya da size öyle geliyordur eskisi gibi emiyorsa sorun yapmayın kontrollerinde de bakarsınız yanlış bilgi vermek istemem ama ben hani önceden kilo alıyorsa zayıflatmaz diye biliyorum yani zayıtlatsa en basından beri kilo alımı az olurdu boyuna gitmiştir dediğim gibi ya da size öyle gelmiştir
Marinedeniz Havva_demir sutunuzu yeterli kdr almiyor olabilir bazen iciyor gbi yapiyorlar ama agzinin icinde oynatiyorlar
Birkoalaanasi Bebeğin sağlıklı ise rakamlara takılma, emzirmeye devam et ve kafanı bunlar ile doldurma 🌈