Asyanzk Kızlar 5 aylık bebeğim üşüttü sanırım kakası kokuyor huysuzluk vs yok ateşi de yok önerebileceğiniz birşey var mı ?
Umitemre Asyanzk benimkinin hep kokuyor 3 aylık hep mi üşütüyor ki ilk kez duydum bende şurada bekliyim
Deletedmom413 Reyyansara Deletedmom245 Asyanzk Baya baya bizimki gibi kokuyor 🤣 bu postu görünce burnuma buram buram koktu
melcay Asyanzk annem derdi kakası kokuyosa üşütmüş demektir die. Benim oğlan 3 aylık onunda kokuyo bayadır. Havalar sıcak die ince giydiriyodum şimdi tekrar geçtik kalınlara. Bebek oldukları için çabuk üşüyolar sanırım.
Asyanzk melcay öyle galiba bende sıcaklardan dolayı günde 2 defa duş aldırıyordum 2 gündür havalar bozuldu kalın giysilere geçtik sanırım üşüttük 😊
Mom16 Asyanzk aynı şekilde bebeğimin de öyle. 2 gündür hem kakası hem gazı kokuyor buram buram. Üşütünce mi oluyormuş böyle?