DenizAlpinAnnesi Kizlar emziriyorum oglum 6 aylik hala regl olmadim emzirme sürecinde regl olmama diye birsey varmi ?
Yasedem DenizAlpinAnnesi ben 6.5 ay sonra oldum doktora gittim bakmıştı yumurtalarıma ilaç vermedi ama normal dedi yakında olursun dedi 2 hafta sınra oldum
Busraaa1 40 çıktıktan sonra diğer aylarda düzenli oldu benim ama eltimin 7 8 ay sonra oldu ikimizde emziriyoruz bu arada
Birkoalaanasi Sezeryan ve normal doğum farketmeksizin bir buçuk seneye kadar olmamak normal. Adet olduktan sonra düzensizlikler normal. İki ay düzenli sonrası hiç olmamak normal 🍋 Kızım 6 ayı bitirdiğinde olmuştum ilk adetimi, kişiden kişiye değişiyor tabi.