12sb Selam kızlar herkese iyi bayramlar dilerim Bebişim 4 ay 15 günlük gündüz gayet iyi emiyor gecede güzel emiyor ama saat 6 dan sonra ne meme ne mama istemiyor sizce denen yani akşam Bi bebek niye emmez lütfen Bi çare
12sb Selince öyle yapayım valla şaştım bende acaba acıkmıyo mu diye düşünüyorum ama gündüz sıksık emiyo
Selince 12sb gündüz sık emdiğinden acıkmıyo olabilir son emzirme saatini biraz erkene cek 6 -7 gibi acıkacak gibi ayarla bakalım bir dene. Aç olsa durmaz ağlar