Minagece Beş-Altı aylık prematüre anneleri, bebekleriniz kaç kilo? Boyları ne kadar? Doktorumuz bu konuda benim morelimi çok bozuyor. Neler yaptırıyorsunuz gün içinde gelişimleri nasıl?
Ccansuu Minagece prematüre bebeklerin belli bir süre düzelmiş aya göre takip edilmesi gerekiyor bozmayın moralinizi bi süre sonra yakalıyorlar yaşıtlarını 🎈🌱kaç aylık bebeğiniz kaç kilo doğdu şu an kaç kilo 😊
Hande59 Minagece canım 34. Haftada 2460 doğdu. 4 aylıkken 7 buçuktu şu an 6 aylık ama aşısı çsrşamba günü senin bebeğin kaç kilo neden bu kadar takıldın ki
Buglemm3434 Minagece düzeltilmiş yaşı 5.5 aylık kilosu 5300 boyu 59 bizimde şuan zayıf kısa ama saglikli sizinki ne bizde yavas ilerliyoruz çünkü 700 gramdi ilk doğduğu zamanlar ?
Milamom Minagece 30 haftalık doğdu 6 ay 4 günlük 19 Mayıs’ta kontrole gittik 8.800 kg 72 cm boy 6 aylık bebek gibi motor aktiviteleri sadece emekleme pozisyonunda uzun süre durmak istemiyor sıkılıyo kendini itmeye başladı dönmeler başladı bizleri tanıyo sesler çıkarıyo tepkileri netleşti
Minagece Ccansuu 2,165 doğdu 20 ocakta doğması gerekiyordu 19 aralıkta sezeryanla doğum yaptım. Şu an 7 kilo, fazla olduğunu söylüyor doktor. Düzeltilmişe göre evet ama napabilirim ki😭 kafama çok taktım
Hunili Minagece bizde prematüreyiz, 2100gram doğduk 6 aylıkken 6.400 dük bence çok yüksek değil. Şuan 7 aylığız tam bugün olduk 🤗 7.150 gram ki bu arada hastalık, diş, aşı atlattık onlar olmasaydı daha da olurdu kilosu.
Hirarzu Minagece neresi fazla onu anlayamadım ben bende 36 haftalık doğum yaptım 19 aralıkta 2.650 doğdu 10 gün küvezde kaldı eve geldiğimizde 2.500 dü kilosu şuan 7.600 gr boyu 65 cm buna bile normal dedi doktorumuz
Minagece Caglaaaa doktorum o kadar baskıladı ki o yüzden takıldım canım, çok fazla diyip duruyor anlamıyorum
Minagece Hunili ya o zaman ben bu doktoru dinlemeyeceğim içimi rahatlattınız. Azalt mamayı diyor bana
Caglaaaa Minagece hayır ya takılmayın siz değil normal almış cocuk benımde öyle 2640 dogdu 35 haftalık suan 6 aylık 8.200
Minagece Buglemm3434 normalde 20 Ocakta doğması lazımdı 19 aralıkta doğum yaptım bende boyu 60 kilosu 7 ısrarla fazla olduğunu söylüyor kadın
Hande59 Minagece canım benim bebeğim 4. Ayında 7 buçuktu Doktorumda sağlık ocağıda gelişim olarak 6. Ayda alması gereken kiloya ulaştığını söyledi Bunu bile sorun olarak görmediler. Bebeğinin gelişimi gayet normal doktorun fazla abartmış sanırım
Hunili Minagece doktorunuz düzeltilmiş yaşa göre hareket ediyor sanırım isterseniz orta yolu bularak bir tık azaltabilirsiniz bana da hemşire çok yediriyorsun soymama ihtimali yok obez olur demişti, azaltmama kalmadan kendi yememeye başladı diş yüzünden öyle atlattık. Mesela 7 ölçek içiyorsa 6.5 yapabilirsin
Ccansuu Minagece kızımda 2290 doğdu 6 aylıkken 8 kiloydu gayet normaldi sizin bebeğiniz de ayda 1 kilo almış çok normal bence zaten bu aydan sonra düşüyor kilo alımı kızımda ayda bir kilo alırdı şimdi aylık 300 gram alıyor neredeyse 🎈
Alya_sare Minagece 2640 doğdu kızım suanda 8aylık düzeltilmiş 7 aylık 10kilo olmustr en son 6 aylıkken 9 kiloydu sadede emiyordu şimdi ek gıdada alıyor