Herkese iyi bayramlar hanımlar. Bebeğim 1 yaşında yaklaşık 1 haftadır başını sola çok eğmeye başladı. Sağa sola çevirmesini sağlıyorum, eşit şekilde çeviriyor. Düz de tutuyor isteyince. Ama bir şeye dalınca sola yatırıyor. Şişlik vs de yok. Başına böyle bir şey gelen var mı? Bayram dönüşü doktorunu göstericem. Çok takıyorum