Minigin-Annesi Arkadaşlar merhaba bebeğime ek gıda tadımlarına başladım fakat ne versem afedersiniz gazında çok kötü koku oldu.Sizlerde bebeklerinizde bu durumu yaşadınız mı yoksa acaba bebeğimin verdiğim gıdalara mı alerjisi var acaba
Azizeguney Minigin-Annesi Af edersniz gaz kokusu iyi beslenen insanlarda daha ağır ve kötü kokar. Bu normal. Her zaman öyle masum olmayacak tabi kokacak heleki ek gıdaya geçmiş daha çok kokabilir