Sevdadoga Cuma günü nimenrix aşısının ilk dozunu oldu 8 aylık bebeğim ondan sonra gece ateşi çıktı şimdi de bulantısı var ara ara öğürüyor yeme reddi yaşıyor sık sık ağızdan gaz çıkarıyor böyle bir durum yaşayan var mı acaba