Kızlar ayın 18 inde 40ım çıktı, kanamam bitmişti zaten akıntım da bitti o gün. 2 gün sonrada adet oldum ama kaç gündür hala azalmadı yoğun kanama ve ağrı var internetten araştırdım normal yazıyor çarşamba doktoruma gidicem ama bide size sorayım dedim