Kızlar günaydın çocuk olunca ne kadar çok soru akla takılıyor dimi ben sürekli soru soruyorum ama ne yapayım her şey çoçuğum için. 😂 haftaya 2 aylık olacağız oğlum kabız değil kabız olsa katı yaparmış ve zeytin çekirdeği gibi yaparmış ama benim oğlum sıvı kaka yapıyor. Sıvı yapmasına rağmen bugün 5. Gün oldu yeni yaptırdım o da fitil verdim daha fazla beklemek istemedim. Sorum şu kabız olmadığı halde neden sürekli zorlanıyor sıvı kaka yapan bi bebek bu kadar fazla zorlanır mı? 3 günde bir 5 günde bir yapabiliyor anca gerçi anne sütü içen bebekte normalmiş ama içim rahat etmiyor işte haftaya muayenemiz var o zamana kadar beklemeyi düşünüyorum. Bilen varsa yardımcı olabilir mi? Yada bebeği böyle olan var mı?