snmybt merhaba. Benim iki göğsümün de ucu içe dönüktü. Hastanede hemşireler bile zor tutturuyordu. Sağma makinesiyle biraz sağınca ucu çıkıyor ya hemen bebeğinize verin daha rahat tutar, zamanla zaten uç çıkıyor. Bi de şu anki sütünüz çok faydalı bebek için, o sağdığınız sütü de kaşıkla veya şırıngayla verin naçizane tavsiyem. Biberon vermeyin hiç. 🤗