Merhaba annelerim, oğlum 6,5 aylık , tadımlara başladık kabak patates havuç yumurta sarısı peynir hiçbirini yemedi :( 3 gün kuralı ile yapmaya çalıştım ama zaten hiçbirini istemedi geri tükürdü:( tek yediği şey eliyle elma yemek, yada hazır hero baby kavanoz kaşık mamalarından meyveli olanlardan 2-3 kaşık yiyor öğlenleri o kadar. Başka hiçbirşey yediremedim istemiyor :( üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım? Sizce normal mi? Gelişimini olumsuz etkilemez dimi ? Anne sütüne devam ediyorum bi de işte kavanozdaki meyve püresini. Acaba zararı olur mu bu meyve püresinin. Başka da bişey yemiyor tadına bile bakmıyor . Yardımınıza ihtiyacım var:( benim gibi bi durum yaşayan var mı? Çözüm yolu n oldu ? Alternatif ne yedirebilirim? Şimdiden teşekkür ederim.