Eşim ile ben severek evlendik bir kiximiz oldu .Eşimle ailesinin üst katında otururken eşim bana çok iyi davranırdı merahmetliydi .Cunki ailesi daha önce bir evliliginin bitmesine ve kızından olmasına sebep olmuştu .Bu onun ikinci evliliği ve bana ve kızıma çok iyi davranıyordu .Ailesi bize de sıkıntı çıkardı ve eşim kuzenlerinin baskısıyla evimizden başka memlekete taşınma kararı aldı .şu an kuzenlerinin olduğu yere yerleştik .Sagolsunlar hersryimize koştular amaaaa gel gör ki eski huzurum hiç kalmadj .hiç merahmetli davranmıyor iki gün beni sevecek olsa üçüncü gün mutlaka tartışır benimle .Nerdeyse üç günde bir tartisiyoruz huzurumuz kalmadı .Sürekli tartışıyor benimle üstelik gebeyim ve üzüntüden bebeği düşürecek duruma geldim ilaç kullanıyorum .ama anlamıyorum söylüyorum niyetin ne amacın ne neden üç günde bur tartusursin benimle .Bütün gün sosyal medyada takılır ben ne zaman konussam duymaz sonra da bana diyor ki sen bu konuyu neden bana söylemedin .beni yalancilikla suclayinca kıyamet koptu .cunki ben asla yalan söylemem bunu bilir .Ama çıldırdım .Ne zaman konussam kendi kendime konuşmuş oluyorum hiç duyduğu yok sonra da beni suçluyor sen neden bana şunu bunu anlatmadin diye .Ben şu an yüzüne dahi bakmiyitum .Artık yoruldum bana acımıyorsan içimdeki yavruna da mı acimiyirsun da her fırsatta beni uzup tartışıyorsun.Anlamiyorum kizlar .Geride bıraktığı kucuk kızı ile barissin diye çok çabaladım .O kız çocuğuna çok üzülüyorum kizlar başıma ne geldiyse merhametimden geldi .Neden böyle ya .Huzurum olmayınca dünya kararıyor gözümde