Yaklaşık 4 aylık felanken başladı sırtında ama Mustela stelatopia ile geçmişti . Şuan 8 aylığız iki hafta kadar önce tekrar başladı ilk hafif sonra çoğaldı ve önünü alamadım. Kesinlikle çok iyi gelen Mustela fayda etmemeye başladı ve isiledi . Kaşıntısı başladı mecburen gittik doktora sensiderm verdi kaşıntısı geçti ama yüzünde ki egzamaları geçmedi . Geçiren ya da çözüm bile bar mı ?